~TheThörnet~

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

Hissar O Dissar ~Appar~

Av Robin TheThörnet - 13 maj 2012 11:43

Dagens Hiss: Moviestarplanet Appen!!!! :D

Under alla dessa år kunde man nt ta med moviestarplanet vart som helst

men snart kommer appen! (: 

Det e värt en hiss av mej!!!  

Dagens Diss: Android appar!

Vrf ska alltid iPhones va så mkt bättre än androids!?

Iaf vrf jag dissar detta e för att androids o iPhones har nt samma appar!

Mkt roligare finns på iPhone som rumble jetpack m.m

Det var dagens hiss och diss!

Ses// Robin! ;** 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin TheThörnet - 15 juni 2012 09:07

Hej! Nu är et nytt tema igen på msp! Tiden går och fler teman har kommit! Här är några bilder från temat:         Temats betyg:      ...

Av Robin TheThörnet - 14 juni 2012 13:54

Hej igen! Sommar Lov för mej nu! :D Jag har redigerat en bild på pixlr.com! Fin eller hur! Nää! Inte så fin jag vet!Jag har också några kort på mitt utseände! Hår: Topp: Byxor: All together: Det var väldigt fint ihop tyckte ja...

Av Robin TheThörnet - 12 juni 2012 18:05

Näruh jag kollar inte på en apa! :D Jag kollar på monki.com! Där finns awsome kläder jag ska bara titta lite till och hitta något snyggt exemplar! Nu har jag hittat en top och en kläning! Toppen: (tryck för större) Visst är toppen ur snygg?...

Av Robin TheThörnet - 12 juni 2012 17:50


Hej igen! I senaste inlägget skrev jag fel! Det ska stå ctrl+c ist för ctrl+v ctrl+v trycker du för att klistra in det sedan! Obsarvera ctrl+c sedan ctrl+v! Ha en lyckad dag!      ...

Mer inlägg varje dag! ;** ♥

Presentation


gucci prada dousch chika bana fuld i väska fuld i prada!

Dra musen över för presentation

      

Nu Finns Det Chatt På Bloggen Oxå! ;**

Månadens Fråga

Vet du Vad Mc Står för?
 McDonalds
 Motorcyckel
 Minecraft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Hur många har varit snälla?

Maila Mej!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Rainbow Mac - Busy

Beställ här

Beställ gratis header här!




Ovido - Quiz & Flashcards